martes, diciembre 27, 2005

EL NADAL JA ES AQUI !!!!!!!!!!!!!!
















Ja ha arribat i el tió m'ha portat molts juguetssss, veieu com estic jugant amb aquest helicopter !!!! Estic molt contentaaaa!!! i encara falten els reis macs de l'orient, uiiii que fare amb tantes coses .... Ja tindre prou temps per jugar amb tots???

Les dues primeres fotos son del sopar de Nit Bona. Vaig possar-me el mateix vestit que vaig arribar de la Xina, jo ja sabia que me'l tornaria a possar alguna vegada mes. I les dues següents son les del dia de Nadal, oi que estava guapa amb aquest vestit?


Aquest es el primer Nadal a casa de la Laia, es un Nadal molt especial, estem molt contents i molt feliços. Cada dia que passem junts es fantastic, cada dia es millor, pero no podem deixar de pensar amb aquells nens i nenes que no tenen a ningu, que no tenen pares, que no tenen germans, que nomes es tenen a ells, que aquest Nadal l'han passat com un dia mes. Que no l'han celebrat amb familia. Per aixo el nostre desitg per aquest any que començara d'aqui uns dies es que, el proper any trobin una familia que els estimi molt i molt.

Un petó molt gran per a tothom.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola! Somos Jesús y Marta. también os queremos desear un feliz año 2006. Nos alegramos mucho de ver lo felices que sois, Laia está guapísima.
Os enviamos un gran abrazo para los tres y molts petonets!!!!

Pablo, Jesús y Marta