lunes, septiembre 19, 2005

La Gran Muralla Xina .... Uffff !

Buffff, quina passada!!!!!
Es una cosa impresionant!!!
Llástima que hi ha molta i molta i molta gent que ho visita i la veritat que sembla les rambles de Barcelona.

Hem estat en un lloc que es va començar a construir el segle 7 abans de Crist i es va acabar de construir el segle 16 despres de Crist!!! 23 segles construit-la i reconstruit-la!!!! Es una passada!
Jo m'imaginava que seria una mica més plana, pero res de res, ja veieu a les fotos que es ven inclinada, i els esglaons no son normals, es a dir, 1 es 2 com els de casa; i clar, quedes molt i molt cansat. La pujada encara la pots fer bé, pero la baixada es molt fortaaa, has de vigilar molt.
Nosaltres no varem pujar molt amunt, perque amb el cotxet no es pot pujar bé. Pero ja no podre dir que no hi he estat.
Ara aixo si, super comercial, ple de botiguetes, que et cridaven i cridaven per que compressis. I clar acabes comprant, pero sempre has d'acabar regatejant, si no pagues una bestiesa per una cosa que no s'ho val, es a dir, si una cosa val 100 yuans, has de regatejar fins a un 60 % , es a dir, acabar pagant uns 40 yuans, o l'altre opció es pagar un preu que tu creguis convenient, si tu creus que pagar 60 yuans per una cosa ja et sembla bé, doncs cap problema. Ah! 1o yuans = 1 euro

Doncs, res, que la varem pujar una miqueta i despres varem anar dinar a un Restaurant Xines, per 5 euros persona. Molt menjar, pero ja us podeu imaginar que no gaire bó, per 5 euros.

Despres varem tornar al hotel i varem haver de portar les nenes a fer-se fotos carnet pel visat i varem anar a un dels carrers mes comercials de Pekin. I quan vam sortir del fotograf, es va montar un pollo que no veas!!! Es que la veritat, som la atracció de Pekin, tothom ens mira com bitxos raros. I aquest moment va ser un d'aquests, clar, nosaltres sortim de la botiga i ens quedem a fora, i comencen a quedar-se xinos davant nostre mirant i tocant les nenes, pero no 4 sino 50 o més, jo estava super nerviosa, i el tema va pujar una mica de to, es creuen amb el dret de com que son nenes xines, de tocar-les, riure, parlar, etc i jo aixo no ho soporto, doncs, per que no miressin a elles, vaig començar a cantar el ASEREJE i ballar una mica, i despres vaig passar el platet, a veure, jo si que feia espectacle, elles no. Es veu que fins i tot em van fer fotos i gravar en camara i jo no ho vaig veure !!!!
Doncs aixo es va repetir per segon cop en el mateix carrer pero en una altre punta, i aqui si que vaig explotar, la Laia ara ja comença a caminar i l'hi agrada molt i molt, doncs la vaig treure del cotxet i la vaig fer caminar una miqueta, doncs el tema va ser quan una noia em diu, escolta que t'estan gravant amb la nena. Ja us podeu imaginar com em vaig possar, vaig agafar de cop a la Laia i ja n'hi m'enrecordo de lo que l'hi vaig dir, pero sort n'hi ha que la Laia encara no enten el català. El xino es va asustar una miqueta, pero el mes bó va ser que en Miquel l'hi va começar a fer fotos a ell. Jejejeje, pagat amb la mateixa moneda, tu graves doncs nosaltres també.
Se que sembla una anecdota pero la veritat quan portes tants dies iguals, que no paren de mirar-te, preguntar, tocar, ..., ja quedes fart i explotes.

Bé, ja us ho explicaré millor a la tornada jejejeje

Res, que avui dilluns hem anat a un temple budista pero les fotos dema que ara es molt tard.
Ahh si, que hem anat a una botiga de Cd's de musica, hi hem comprat 9 cd, alguns dobles i altres amb dvd inclos i ens han costat 19 euros. I no son pirates ni copies, son ben originals i no son molt antics.










































1 comentario:

Anónimo dijo...

Holaaaa!!!
Puff....jo....només de veure la muralla ja em canso...:P imagineu-me allà jajajaja es que ni començo!!:P:P bueno ja ens veurem d'aquí res ;) Adew!!!!
Ptons!!